Morgonens ..

 
Ett mycket enkelt och bra pass jag gjort några gånger här nedan! Gav iaf mig träningsvärk ...
Jag använder mig av hantlar i utfallsövningarna för lite extra tyngd.
 
 
 
I den andra tabatan står det sido hopp (side side leaps) där gör jag istället den jag kallar skridskoåkaren (skate jumps har jag också sett att den kallas). Man hoppar åt sidan gör ett utfall bakåt åt sidan som en enbensböj. Den känns ALLTID i rumpan efter - väldigt effektiv !! Se på bilden jag hittade på google nedan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Molly Olsson

Fin blogg du har! :) Kramis.

Svar: Tack detsamma Molly! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2015-11-18 @ 10:44:30
URL: http://hlsofreak.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0