Lite tid över ??

 
För mig passar morgonträning perfekt!
Har nästan alltid runt 30 minuter på morgonen som jag kan träna på utan
 att jag blir alltför stressad sen, eller behöver gå upp tidigare än jag brukar.
 
Har nyligen (är lite sen här tror jag) upptäckt Zuzana Light som har många
träningstips / filmer på Youtube : ZWOW.
Varierande övningar olika långa.
 
Perfekt för att inte tröttna!!
 
Denna med hantlar gjorde jag i morse:
 
 
 
 
10 Push press
10 Thursters
10 Back Curl Lunge
10 Preacher Curl
10 Weighted Lunge Jumps
10 Broad Jump Burpee
 
5 rundor på tid
 
 
Jag gjorde på 17:37, kan säga att jag skakade efter !!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Detta pass gillar jag! Så tufft :-)

2012-12-20 @ 09:15:19
URL: http://piappel.blogspot.com
Postat av: Fröken L

Gud så bra!! Duktig du är.. Kollade på filmen nu och wow, jag kommer absolut kolla in hennes träningar mera, har inte sett de förr heller.. Toppen bra..

Men först lär jag bli av med förkylningen som bitit sig fast stenhårt i mig.. :(

kram

2012-12-20 @ 09:30:13
URL: http://liteomalltihop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0