Konserter

Jag gillar att gå på konserter. Men har inte varit på så jättemånga stora.
Däremot har jag varit på en del "halvstora" ..
 
Ska ju dessutom se Coldplay på Stadion 30 aug!
Tror ni jag längtar ...  !??
 
 
 
Här är några som jag sett ...
 
Såg Madonna på Ullevi för 3 år sen, vi hade inte så bra platser men det kändes lite mäktigt.
 
 Ni ser hur dåligt vi satt !
 
 
Så här såg hon iaf ut den kvällen...
 
 
 
 Laleh
(En magisk kväll)
 
 
 
 Sahara Hotnights
(Ösiga tjejer)
 
 
 
 Pernilla Andersson & Dregen
(underbara människor)
 
 
 
 
Lars Winnerbäck
(har jag sett minst 5 ggr)
 
 
 
The Ark
 
 
 
 
Håkan Hellström
(Snacka om energi ... )
 
 
 
The Ark - igen
 
Synd att de inte spelar ihop längre ..
Härliga att se på scenen.
 
 
Coldplay ska bli underbart att se.
Någon annan jag någon gång i livet vill gå på så är det
Robbie Williams !!
Där kan man snacka entertainer ..
 
 
Gillar ni gå på konsert ??  Har ni någon favorit ??

Kommentarer
Postat av: Lana

Jag är en riktig avis på dig nu! :) Coldplay är en av mina favoriter!
Ha en toppen lördag!
kram kram

2012-07-14 @ 14:23:06
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Lisa

Men va- jag ska också på coldplay den 30e!!!!:D

Svar: Det kommer bli super tror jag!! =)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-07-14 @ 18:40:12
URL: http://loparlisa.se
Postat av: SuperSHEro

sv: oj det är så svårt att säga vilken vikt som är bäst lämpad. Mycket beror det ju på hur du tränar med kulorna. Tränar du lyften och svingar (snatch, long cycle, jerk) så orkar du förmodligen tyngre än om du använder dem mest till styrkeövningar, ex bicepscurl. men spontant så tycker jag att 12 kg och 8 kg är bra grundvikter för de flesta (tjejer).
Märken är jag dålig på, använder bara comptetitionkulor och då är storlekarna detsamma på alla. Läste nånstans att det kommit comp.kula med mindre handtag för att passa mindre händer.... vet inte vem som säljer dem däremot.
Det bästa är nog att kolla om det finns nån kb-coach i din stad eller maila dem på spartantraining.se och fråga vad de rekommenderar.
Kb är grym träning och när man väl lärt sig tekniken på lyften och svingarna så brukar man avancera ganska snabbt med vikterna!

Svar: Tack för bra tips !!=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-07-14 @ 20:19:45
URL: http://supershero.shapemeup.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Har sett Millencolin och Fall out boy och säkerligen några fler mindre artister, men ska jag vara ärlig så gillar jag inte ljudnivån och trängseln på den sortens konserter ;P Ser hellre en lugn akustisk konsert då där man slipper oroa sig för att bli ihjältrampad och få hörselskador ;D

2012-07-15 @ 12:02:48
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Viktkamp

kul att gå på konsert =) Coldplay blir nog en rolig konsert!
Christian Kjellvander, Salem al Fakir är två artister jag tycker om att se live.

2012-07-15 @ 13:39:40
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Sofia

Vad kul. Jag saknar också The Ark. Såg deras sista spelning på Liseberg, det var lite sorgligt. Men idag ska jag se Anna Ternheim och Melissa Horn. Det ska bli riktigt mysigt. :)

2012-07-15 @ 14:48:07
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Karoline

Var också på den madonna konserten, satt på andra sidan =)

Svar: Det var häftigt trots att vi inte hade så bra platser. =)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-07-15 @ 14:53:57
URL: http://livskraft1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0