Veckans träning - v. 27

 
Måndag: Trp.löpning 3 km + 4 km
 
Tisdag: Trp.löpning 5,5 km + 4,5 km
 
Onsdag: Cirkelträning i trädgården ca 45 min
 
Torsdag: Trp.löpning 7,2 km + 3 km
 
Fredag: Trp.löpning 3 km + 3 km + trädgårdscirkel ca 45 min
 
Lördag: Vila
 
Söndag: Trädgårdscirkel ca 45 min
 
 
 
Denna veckan har det inte känns som om jag direkt tränat trots
34,2 km löpning och 3 pass cirkelträning i vår trädgård.
 
Beror säkert på att löpningen skett till och från jobbet
(som jag ju ändå ska till & från).
Lika med cirkeln som ju är hemma med goda vänner.
Lite mer "fest"-stämmning då vi skrattar &  peppar varandra.
 
Men cirkeln är relativt tuff och jag har bytt ut lite övningar varje
gång för att vi inte ska "vänja" oss eller tröttna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Hej yo underbart med din träning där!!!!

Längtar tills jag kan börja träna igen som jag sagt tusen ggr tidigare redan, du inspirerar verkligen och fast jag tagit detta beslut så kommer jag besöka din blogg ändå och komentera då och då och imon om tid. Ngn annan kräver uppmärksamhet nu med och visst är det tåkigt när vänner sviker men vad ska man göra... Hon kommer få reda på detta nu via bloggen och det ska bli kul att se om hon yttrar sig ngt om det. =)

Har du fb?
Om så får du gärna adda mig där skickar med min meil adress ifall du skulle nappa på det.... =)
Och mitt namn börjar på det som meil adressen gör så att du vet att det är jag. =)

2012-07-08 @ 19:55:27
URL: http://www.fightingspirits.blogg.se
Postat av: Karin

Grym vecka ju:))

2012-07-09 @ 01:27:41
URL: http://endorfinkickar.blogg.se
Postat av: Tess

Åh bra kombo ju, umgås & träna!

Svar: Visst är det !! =)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-07-09 @ 07:44:54
URL: http://Theresiast.blogg.se
Postat av: Karoline

Jätte bra vecka ju, funderar på om jag ska ge mig på lite cirkelträning i trädgården idag, eller kvällslöpning... får se vad det blir!

Svar: Cirkel är roligare .. kan ta med barnen tom, brukar vara uppskattat!! Ha en skön dag!
=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-07-09 @ 12:01:32
URL: http://livskraft1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0