Äter

en första frukost efter en 7,1 km joggingrunda
och 20 min yoga på det.

Haft ännu en sömnlös natt (är det våren som spökar)
och fick en chock när jag såg mig i spegeln i morse !
Hade glömt att jag varit hos frissan ..
är ganska blond nu, var ett tag sen sist.

Blir nog bra när man vant sig!

Jag gillar iof när det syns att man varit hos frissan.
Det tråkigaste jag vet är när det inte syns ..

Ikväll blir det tjejträff hos gamla arbetskamrater.
Vi ska hem till en nybliven mamma -
ska bli så mysig !!

Solen skiner redan och det verkar bli en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ja sova dåligt är ingen hitt det är samma här... =(

Men vi får ju massor med energi av den gula p himlen så man glömmer lätt bort tröttheten. =)

2012-03-13 @ 09:06:58
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med, man vill att de ska synas =)

Jag sover inte heller direkt bra nu, jobbigt!

Vilken mysdag, ha så kul!

2012-03-13 @ 16:01:45
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0