Armhävningsutmaning !!!

 
 
 
Fast att jag sagt till mig själv att inte ha fler utmaningar kan jag inte låta bli!!
Varför lyssnar jag inte på mig ...??
 
 
Vi är några tjejer som ska göra Sofy´s (uppochhoppa.se)
utmaning som hon har haft på sin blogg, se här.
 
Någon mer som är sugen så häng på !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det går till som så att man gör först ett max-test,
dvs hur många armhävningar man orkar göra i ett streck.
 
Om man orkar ex 6 så ska man under vecka 1 göra 6 + 6 + 4 + 4,
det vill säga fyra set och man får vila en minut mellan varje set.
 
Detta gör man sen 3 dagar i veckan, tisdag, torsdag & lördag tänkte jag.
 
 
 
 
 
Orkar man fler än 20 kan man vänta till vecka 3, se gärna Sofys hemsida här. 
Fast jag tänkta "maxa" i fyra set, tre dagar i veckan i fyra veckor!!!
 
Igår när jag gjorde maxtestet gjorde jag 25, men hade nog klarat fler om
inte dottern varit så slö med kameran ..  tog tid och så fick jag göra dem väldigt
   s a k t a   ..   vilket tröttade ut mig!  ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lana

Oj, oj, oj, vad du är stark! :)
Ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Haha .. ;) Du får ha en fin kväll du med Lana !!!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-30 @ 21:14:35
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Karro

Bra jobbat!
Körde en armhävningsutmaning i sommras....hmm kanske ska hoppa på denna också.

Svar: Du är ju redan så grym på amhävningar!! Men man kan ju alltid bli bättre .. ;)Bra med denna är att tre dagar i veckan är lagom! Förra jag var med i skulle man maxa varje dag .. både jobbigt och blir ju även tråkigt (och stressande!)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-30 @ 22:07:51
URL: http://Livskraft1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0