Äntligen har jag "däckat" ...

 
 
Det är ju tredje året som jag har träning i trädgården.
Vår så kallade TrädgårdsCirkel med vänner & grannar.
 
Har sen starten velat ha ett däck att kasta runt på ..  
ser så kul och tufft ut men inte riktigt tagit tag i det.
 
Men nu äntligen har jag lyckats hitta ett !!
Ganska tungt och stort men det blir ju då lite utmanande. 
Jag klarade nu runt fyra vändningar på däcket under 45 sek.
Maken drog till med 10 !! Men jag ska öka, lite bättre teknik så! ;)
 
Går ju att använda till flera övningar, ex slå en slägga i.
 
Maken kom också hem med ett eget "bygge", svetsat handtag på två balkar
som vi ska ha till bl a Farmers walk. Vi vägde dem och de vägde 26 kg st! 
Så 52 kg gick vi och bar runt på !!  
 
 
 
Kvällens roliga pass blev:
 
15 stationer 45 sek x tre varv av
 
Välta däck
Rygglyft på pilatesboll
Planka med vridning
Boxboll
KB - figure 8
Sit-Ups / Fällkniven
Sidoutfall
Idioten uppför backe
Roddmaskin
Armhävning mot mur
Båten & korsa benen
Axelpress med hantlar
Burpees
Gummibands vridning åt sidan
Farmers Walk (se nedan)
 
 
 
 
 
Farmers walk
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0