En weekend i Uppsala

Alldeles snart tar vi i familjen flyget till Arlanda.
Vi ska tillbringa helgen i Uppsala, bo på hotell med spa, shoppa och träna lite.
Hotellet har ett gym och dessutom har mitt gym respass då man får träna gratis i flera andra städer.
I Uppsala är det Womens Wellness som det gäller. Jag tycker det är så kul att testa nya gym.
 
Fast en av anledningarna till att vi åker till Uppsala är att min bror bor där
Och idag fyller han år...   Stort GRATTIS  lillebror!!
 
Ska bli skönt med en långhelg och att umgås hela familjen inkl bror och hans familj.
 
 
 
 
Här är jag med lillebror för ganska länge sen ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: anna

Så underbart! Ha en fin vistelse och njut =)
Så fina ni är på bilden. Kul att ha en bild när ni är så små <3 kram

2014-11-22 @ 09:38:24
URL: http://coachingbyanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0