Weleda

 
 
 
 
Vill bara tipsa om dessa underbar produkter från Weleda. Läste att Veronica också skrivit om dem.
Naturliga, ekologiska produkter för hela kroppen.
 
Har nu använt mig av dag & nattkräm ett tag. Deras ögonkräm har jag haft länge - den är så skön.
Lika handkrämerna - så underbara. Lätta och går in i huden omedelbart. Doftar dessutom underbart.
Måste testa deras schampoo med ! Någon som gjort det ??
 
 
Här kan man läsa mer om deras produkter. Jag tycker om att de är ekologiska och naturliga.
 
 
Jag gillar annars använda oljor till kroppen, gärna sesamolja som jag även använder i ansiktet.
(Här kan ni läsa hur jag gör den "smörjvänlig). Emellanåt (särskilt vintertid) känns det skönt att smörja med kräm.
 
 
 
 
Havtorn är en favvo till händerna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0