Träningsresor

  
Turkiet maj 2016
 
 
För ett år sedan var jag i Kroatien med fem tjejer. Vi bestämde att det skulle bli en träningsresa och jag laddade upp med flera träningspass utomhus. Vi bodde perfekt på ett hotell med gym som vi även nyttjade vissa tillfällen. 
Ett härligt sätt att resa på !
 
Det gav mersmak så i våras bokade vi en resa till Thailand, två veckor i december. Vi blir tre tjejer som även här ska göra en träningsresa som vi skapar själva. Det är inte så svårt när man är lite förberedd med olika pass. Tabata är ett perfekt sätt, bara med kroppen kan man få enorm puls och även bra styrka. Löpning är också smidigt när man reser. Vi ska "luffa" runt är tanken och försöka hitta hotell med gym om värmen blir för jobbig med uteträning.
Ser fram emot det enormt.
 
Även en träningsweekend har jag anordnat nu i höst. Har hyrt en stuga på Öland där det även finns ett utegym.
 Vi blir mellan 14-16 tjejer denna gången och jag tänkte under ca ett dygn få till 5 träningspass av olika arter.
Det ska bli jättekul och lite utmanande!
 
 Har alltid när jag rest tränat en hel del. Jag och yngsta dottern var i Turkiet i maj. Jag fick till träning varje dag under den veckan. Både egenträning och vi bodde på ett Sunprime (Numa Beach) där det fanns träningspass som faktiskt var väldigt bra.
 
 
Kroatien sept 2015
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0