Håkan Hellström Ullevi 2016

 
 
 
 
 
 
I söndags var vi på Ullevi och såg Håkan Hellström. Jag och 70 143 personer till.
Det var en härlig upplevelse!  Underbar känsla att stå där bland alla andra. Det var allsång, glädje och stor kärlek.
 
Håkan gav verkligen av sig. Hans gästartister Sven-Bertil Taube, Miriam Bryant, Seinabo Sey, Joakim Thåström gjorde härliga insatser med. Han hade LaGaylia Frazier som huvudkörsångarska och hon gjorde det fantastiskt bra.
 
Jag kan bara hålla med Marcus Larsson det han skriver i Aftonbladet.  Mitt starkaste minne av konserten var duetten med  med Seinabo Sey "Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig” . Får gåshud när jag minns tillbaka.
 
Vi hade ståplats och tyvärr stod vi ganska långt bak. Det var som sagt mycket folk och svårt att tränga sig fram. Men känslan att stå där i publikhavet med alla hängivna fans här magisk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Foto: Peter Birgerstam/Kulturbloggen.se
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0