Blog Award

 
 

Min fina bloggvän  "Ryska dockor" har gett mig en Blog Award !!

Hon har en av mina favoritbloggar med många toppenrecept.

Så  besök henne  om ni inte gjort det redan !!

 

Med den här utmärkelsen följer också några frågor som man svara på...

så på det sättet får ni veta lite mer saker om mig!

Den här utmärkelsen ska enligt regler skickas vidare till 5 bloggar som jag ska välja.

 

1 .Vad ville du bli när du var liten?

När jag var riktigt liten ville jag bli städerska.

Tyckte det var roligt att städa då!! =/

Men när jag gick på högstadiet hade jag en teaterdröm.

Var med i skolrevyn och tyckte det var så kul att stå på scen.

Men samtidigt var jag väldigt blyg och osäker så jag lade det på hyllan.

 

2. Vad är du idag?

Jag jobbar på ett företag som tillverkar & trycker kuvert.

Jag är administratör där och har hand om ekonomi & fraktlogistik.

 

3. Vart vill du helst resa?

Åhh så många ställen jag skulle vilja åka till.Älskar både storstäder & solresor.

New York, Australien, Rom - älskar annars Asien.

 

4. Var ser du dig själv om 5 år?

Oj.. brukar inte tänka framåt så, kanske är mormor ?? ;)

Mer berest tror jag i alla fall ..

 

5. Rött eller vitt?

Rött, finns nästan inget annat för mig ..

Fast inte ofta och inte mycket .. man får aldrig roligare än 2 glas.

Man har ju alltid en dag efter också !!

 

6. Sommar eller vintern?

Sommar för värmen, men gillar årstiderna så jag skulle nog inte vilja ha sommar jämt.

 

7. Skog eller hav?

Hmm havet i första hand men gillar skogen med. Havet för njutning men skogen för träning.

 

8. Vad gör dig ledsen?

Orättvisor eller när barnen eller andra man älskar inte mår bra.

 

9. Vad är det bästa du vet?

Att vara på en varm solig plats med familjen.

Blir lycklig av sol & värme och att få umgås med de man älskar är det bästa jag vet.

 

***

  

Ja det var de frågorna som följde med.

Är det något mer ni vill veta får ni gärna fråga ..

 

 

Nu ska jag skicka vidare denna utmärkelsen till några av mina favoriter.

Finns många bloggar jag älskar att läsa så jag hade kunna valt många fler ..

 

 

Lina "cyklingminpassion"

en sprudlanda härlig tjej som bloggar om sin träning/mat inför

bl a Iron Man här i Kalmar. Jag kommer stå där och "heja"

 

 

Västgötskan "rundärocksåenform"

bloggar bl a om sin passion för terränglöpning

och bjuder på härliga inlägg som ofta får mig att skratta.

 

 

Cilla "enträningsbloggochlitetill"

en charmig, skön tjej jag träffade irl på Bettys KB-workshop.

Många tänkvärda inlägg som jag ofta blir glad av.

 

 

Dorro "dorrosvärld"

en ny härlig tjej jag "lärt känna" här på webben

som bloggar om bl a träning och familj.

 

 

Helena "bodycomf"

som är PT och så grymt duktig och ger/gett oss

många bra träningstips/filmer och utmaningar.

 

Pia "justdoit"

bloggar mycket om träning och hon öppnade mina ögon för Bodyrock,

snabb/effektiv träning man kan göra hemma.

 

 

Oj .. fem blev sex !!  =/

Skulle kunna lägga till många fler..

några av de andra bloggar jag läser varje dag är:

 

Livskraft

Stepup2fitness

Fyscochen

Löparlisa

Primallife

Mårtenssonskök

MittlivsomfruL

Fokuserad energi

Överenskommelsen

Minaträningstights


Kommentarer
Postat av: Lana

Tack tack för fina ord om min blogg! :)
Så kul att läsa mer om dig! Veta var du jobbar och vad tycker om!
Kramar till dig!
//Lana

2013-03-03 @ 18:28:40
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: dorro

Åh tack vad du är snäll! Det är så roligt att läsa sådana här listor. Man får alltid veta något nytt.

kram!

2013-03-03 @ 21:02:07
URL: http://www.dorro.se
Postat av: Rund är också en form!

Tusen tack! Vad glad jag blir. :-)))
Kram M

2013-03-03 @ 22:01:37
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Postat av: Catharina

Grattis till din utmärkelse! Kul att läsa lite mer om dig också!

Tack för att du länkar till min blogg, det uppskattas!

Kram C

2013-03-03 @ 23:46:28
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Karin O

Trevlig läsning:)

2013-03-04 @ 02:20:44
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Cilla

Men gulle dig, tack! Detta ska jag sätta tänderna i under veckan. Kram på dej!

Postat av: karro

GRATTIS!!
TA en titt på min blogg under dagen så hoppas jag att du blir glad.
Ha en fin måndag!

Svar: Tack fina .. blev jätteglad!! Bara kunna välja färg nu då .. =D
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-04 @ 10:50:53
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Lina

Trevlig läsning! Åh tusen tack så söt du är! :) så glad jag blir!

2013-03-04 @ 13:54:41
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Pia

Tack! Så glad jag blir :) Har nu svarat hos mig.

2013-03-04 @ 14:27:57
URL: http://piappel.blogspot.com
Postat av: bodycomf

Nämen va fint! Tack :-) Ska svara under morgondagen!

2013-03-04 @ 17:43:44
URL: http://bodycomf.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Vilka roliga rågor och kul att få veta vad du jobbar med! :D Och ÄNTLIGEN går det att gå in på bloggar igen haha.. har inte kunnat läsa sedan i torsdags!!

Svar: Härligt!! Visst blir man som "handikappad" när inte det tekniska funkar som det ska. Jag är så oteknisk så jag blir som galen!!
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-04 @ 18:01:20
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0