Hemmaträning ??

Emellanåt så tränar jag en del hemma.
Har flera dvd´s och redskap jag använder.
Som jag säkert nämnt är jag ju en "morgontränare".
Tycker det är skönast innan frukost med bara en kopp kaffe i magen.
Sen mår man så otroligt bra sen hela dagen!
Det varierar mellan Zumba, Pilates, Boxing, Yoga, Funktionell träning 
eller Styrketräning, om jag inte är ute och joggar då.

En DVD jag skulle vilja ha är Annika Sjö & Michael Hanssons.



Tror jag ska köpa mig en i julklapp.


Sen är det ju tyvärr platsbrist, jag önskar ibland att man kunde ha ett träningsrum
men så är inte fallet utan det är vardagsrummet som gäller.


Här ett mycket tips från Paolo Roberto:



Jag har denna på DVD och han är tuff .. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0