Sista dagen 2011

Oj var tar tiden egentligen vägen ..

Ju äldre man blir desto fortare går den.  Känns nästan skrämmande! =/

Håller på att griljera en skinka i ugnen.
Vår första tog slut så fort och jag hittade en "minimini" i affären.
Har även bakat det snabba fröknäcket till.

Tänkte nu ge mig på en nyårsmil om det inte är för halt ute.
Räknade ut att jag har sprungit ungefär 75 mil under hela 2011!
Är jag rätt nöjd med - kanske ska satsa på 100 mil 2012!?

Annars har vi alltid haft som tradition i säkert 10 år att gå ut
och åka pulka mitt på dagen.
Och sen grilla korv som lunch för att efter det gå hem och basta
& göra sig iordning inför kvällen.
MEN ingen snö nu ju..
Får se om det ändå blir lite korvgrillning.




Förra nyårsbrasan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0