Tråkigheter

Så skönt med fredag igen.

Har tyvärr varit en jättejobbig vecka då min pappa har dött.
Han har varit dålig flera månader efter en stor hjärtoperation då en hjärtklaff hade läckt. 
Och han hade visat en hel del förbättring så vi hade så stort hopp.
Men hoppet räckte tyvärr inte så på luciadagen var det över.
 
Känns extra jobbigt eftersom han bodde långt ifrån mig.
Min lillebror har fått ta mycket ansvar med allt både under sjukdomstid & dödsfall.
All kärlek till honom.

Hoppas få träffa min kära far en dag!
Saknar honom ...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kram <3

2011-12-16 @ 16:29:58
Postat av: Agnes

Älskar dig <3

2011-12-16 @ 19:02:12
Postat av: Mamma

Jag vet Maria att både du och jag får träffa honom igen,vem vet det kanske var han som var med oss på bion. POK Mamma

2011-12-20 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0