Kosttillskott .. eller inte !???

Vad det gäller kosttillskott har jag alltid varit ganska tvivlande.
Men sen jag haft värk i min axel sen flera år tillbaka fick jag tips av
min yogatränare att ta Omega-3 & Magnesium.
Sen har jag en arbetskamrat som hade så mycket gott att säga om MSM
(http://www.ion-silver.com/msm.lignisul.htm).

Så jag blev trött på min värk & har nu i flera veckor kört med
dessa 3 kosttillskott och har faktiskt nästan blivit helt bra i axeln!

Givetvis är jag jätteglad men jag vet ju egentligen inte 
vilket det är av dessa tillskott som hjälpt.
Eller om det är alla tillsammans.

När jag googlade kosttillskott & bilder så kom bl a denna upp!

SÅ skrämmande - det kan inte vara på riktigt ...  Eller !??



Nu ska jag åka & träna ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0