Tea for two ...

Varje morgon "måste" jag ha en stor mugg kaffe, gärna starkt.
Blir en stor kick för både kropp & hjärna för mig.

Men resten av dagen dricker jag bara te
och gärna många koppar, stora ..
Oftast dricker jag grön te men rött går också bra.

När jag är ute & reser både i Sverige och utomlands
så kommer jag nästan alltid hem med flera olika tesorter.
Jag älskar att gå i nya butiker & dofta på teer.

Flera gånger har jag hittat en "favorit" som då sen inte finns att köpa här.

Nu har jag en från Bryssel, ett Infusion-te (egentligen inte te utan små fruktbitar) 
som innehåller nypon, apelsin, citron, hibiskus & mango -  SÅ gott !!!



Turkiskt & belgiskt te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0