Relalalaxa ...

Nu på höstlovet ska hela familjen åka till Tylösand Spa & Hotell.
Ska bli kul att ta med barnen för en gångs skull.
Maken & jag har varit där flera gånger & älskar det stället.

Förra året tog jag med mig tjejerna till Kosta Boda på spa-helg.
De tyckte det var så mysigt. Och det var verkligen ett fint spa!

Annars är helt klart mitt favvo-spa Tylösand!! Värt varenda krona. 
Allt där känns 5-stjärnigt för mig! Maten är underbar, spa-anläggninen är toppenfin,
träningen är jättekul med härliga instruktörer & hotellpersonalen är mkt trevlig.
Sen ligger det ju inte helt fel vid havet, så promenader i området är väldigt härliga.









Bilder från Kosta Spa & Hotell och Glasbaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0