Renée Voltaire ..

När jag var i Norrköping för ett par år sen sprang jag på en underbar müsli (Granola) 
från Renée Voltaire.
Den var så god att jag tog kontakt med Renée för att hon skulle försöka saluföra den
här i Kalmar men då var det ingen som nappade.

NU finns hennes produkter på flera ställen (bl a de stora varuhusen).
Jag har många favoriter bland hennes "rena" & hälsosamma produkter.

Bl a köper jag hennes ekologiska Lantbuljong (passar till all mat) & Shoyu (en äkta japansk soja som är utan kemiska tillsatser som är fermenterad och lagrad).

För att inte tala om hennes godis!!! Fiberlakrits & Chokladdoppade pumpakärnor
unnar jag mig ibland & Hampachokladen !!!  :P
Nu sist köpte jag hennes Raw Cacao Powder som jag ännu inte hunnit göra något med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0