En vanlig torsdag

Saknar just nu rejäl träning. Särskilt löpningen.
Är även försiktig med Sumba och annan träning som innebär hopp.
Blev ju lite extra slitage på foten under Londonresan.
Vi gick säkert 2 mil om dagen i ganska högt tempo emellanåt.

Har kört lite hemma med bl a Kettlebell och i morse körde jag
en DVD med Paulo Roberto på 2x15 minuter.

Känner faktiskt lite begynnande träningsvärk i ben/rumpa.
Funkar ett tag men nu längtar jag ut.

Fortsätter också min egen utmaning med 25 armhävningar
och 3 minuters planka varje dag som gått lysande.
(Även i London på väldigt trångt utrymme ..)


Ikväll är det 90 min yoga som ska bli skönt.
För nu har jag inte yogat på en vecka.

Men först är det middag - idag blir det kokt vitkål med köttfärsås
som jag pimpat med några klickar färskost, valnötter & parmesanost.




Min kompis som jag yogar med kommer snart -
då ska vi kolla lite Londonfoton.

Ha en trevlig torsdagskväll !!


Kommentarer
Postat av: Lana Driagina

Oh! Det är så gott med parmesanost! Och valnötter! Och vitkål! ... hi, hi... hela maträtten låter såååå gott! :)

Kram

//Lana

2012-04-12 @ 21:29:12
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0