Glöd Yoga




Nu har jag testat en variant på Bikram yoga !!

Jag blev medbjuden av en kompis som tränar på ett större gym inne i stan.

Vi började med Cirkel Gym, effektivt och kul.
15 stationer 40 sek på varje i 3 varv.

Rejält svettig blev man, tog ut mig rejät sista varvet.
Fick byta kläder inför nästa pass.

Vi satt i massagestol 15 minuter innan yogan började.

Glöd-Yogan har jag länge tänkt testa men det har inte blivit av innan.
Ett yoga-pass i 35° värme. Trodde det skulle kännas varmare.
Men jag gillade värmen mycket, kändes skönt för musklerna.
Själva yogapasset kanske var sådär ..
Det var direkt inget flöde i som jag är van vid.
Några nya "asanas" fick jag testa på.
Enligt väninnan finns det en annan instruktör som är lite tuffare.
Skulle gärna vilja testa henne med någon dag.

Efter passet duschade & bastade vi.
Känns nästan som man varit på Spa.

Detta stora gymmet har ett enormt utbud.
Jag är väldigt sugen på att börja här.
Men det ligger en bit bort, man måste ta sig dig med bil.
Och det kostar mer än dubbelt än där jag tränar nu...

=/ .. så svårt !!


Hur mycket är ni beredda på att lägga ner på träning !?


Förmodligen kommer jag bo därborta isåfall för det finns så mycket kul .. ;)
Kanske inte är så populärt här hemma !?

Jag får fundera lite till !!



Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Just nu betalar jag 380kr för mitt månadskort vilket är sjukt dyrt men kommer byta till ett annat gym sedan tränar där medans jag är gravid imed jag har tillgång till vattengympa om så behövs snart och även vårdcentral ifall ngt skulle hända.. Men annars hade jag aldrig betalat de pengarna i månaden..



Träning är svårt o just vad man prioriterar, men det blir nog bra för dig ändå i slutändan... =)

2012-04-28 @ 15:36:35
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 21:47:33
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0