Två säkert helt..

.. underbara lopp måste vara dessa:



London marathon som ju precis varit - så det missar jag .. ;)




Eller "Tower of London Jog" som även är ett välgörenhetsevent.





Har även sett att Topp-Hälsa erbjuder resor
till New York för att springa en Tjejmil!

Låter inte det underbart! Var inte så jättedyrt heller ..
Det är något jag absolut skulle kunna tänka mig.

Fast egenligen gillar jag inte sådana "tävlingar".
Brukar springa ett tjejlopp här i staden på 5 km och
det kan göra mig jättestressad och nervös.

Lite konstigt för 5 km springer jag ju minst när jag väl springer.
Tror det kan bero på att jag aldrig springer med andra,
gillar faktiskt mest att springa själv.




Har ni något lopp eller aktivitet som ni ska delta i ??


Kommentarer
Postat av: Anna

Hello =)

Jag har varit med i ett lopp innan och jag var så stressad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Ska köra mitt egna vårrus, göteborgsvarvet, änglamilen och ev midnattsloppet =)

2012-04-24 @ 15:25:13
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: Monicas Mat

Tyvärr, jag är för skruttig för några lopp, men går ut och promenerar så mycket och ofta jag orkar. Om du vill hitta Twinings infusion te i Sverige - Om du är i Göteborg kan du kolla efter infusions som gingertea och andra engelska te på Indian Food House, men om du är nån annanstans och vill köpa på webben istället, kolla English shop, svensk webb-butik med engelska varor, och butiker i Gbg, malmö, sthlm, inte billiga men ändå nåt som finns - http://www.englishshop.se/Tea.asp

2012-04-24 @ 17:21:27
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0