Det blir inte alltid som man tänkt sig...

.. tänkte jag i början på dagens löppass att rubriken skulle bli,

 

MEN jag ändrar till:

Det blir 'nästan' som jag tänkte mig + lite till

 

Igår planerade jag att jag idag skulle springa backintervaller i ganska högt tempo, 5 st hade jag tänkt.

Backen är 500 m så upp o ner blir 1 km. Det skulle isf totalt bli 6,5 km från hemmet och tillbaka.

 

Men kände snart att 1200-passet från igår gjorde sig påmint i HELA kroppen.

Efter första backen (som inte gick fort) tänkte jag att jag är nöjd med 3 backar ...

(där kom rubriken till).

 

Men skam den som ger sig .. vid tredje backen fick jag extra energi,

ökade tempot lite och körde tre backar till!!

 

 

Fick till totalt 10 km inkl sex långa (inte så snabba dock som tanken var) backar.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

grymt bra jobbat =)

2012-08-05 @ 12:14:45
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Hihi galet att köra DUBBELT så mycket som du tänkt ;D Grymt jobbat!! :D

2012-08-05 @ 15:19:01
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0