Iron Man (Woman ) 2012

 
Har idag tillbringat dagen med att kolla in Iron Man i Kalmar.
Är så imponerad och ödmjuk inför de som ställer upp på detta.
 
Att utsätta sin kropp som de gör har jag svårt att förstå.
 
Och då gillar jag ändå att träna ganska hårt,
i typ en till två timmar sen är det inte kul längre.
 
Men dessa män/kvinnor håller på oftast i mer än 10 timmar
( ja om man inte räknar de "riktiga" proffsen).
 
Man såg verkligen alla typer av människor.
Unga, gamla, kraftiga, magra och så många olika löpstilar.
 
Segraren från Tyskland, Jan Raphael vann på tiden 08:04:01
 
Damsegraren Åsa Lundström sprang in på tiden 09:13:27.
 
Jag har faktiskt två klasskompisar som deltog:
 
Victoria som kom in på 10:25 som tredje svenska dam!!
(Har deltagit i flera liknande tävlingar)
Grattis - du är otrolig!!!
 
Tommy fick tiden 12:01:29  (som jag tror deltog för andra gången).
En grym prestation !!
 
Jag såg Lina  och Karin vars bloggar jag brukar läsa.
Kul att även se Jonas Colting som kom in på tiden 8.44. 
 
 
Dana blev tvåa av damerna
 
 
Man är mäkta imponerad av alla starka deltagare
 
 
Jan Raphael segrare (Bild från Barometern)
 
 
Här är Åsa Lundström på upploppet ..  första svenska kvinnliga segrare!
Stort grattis till henne - hon var grym!!
 
 
Nästan i mål..  slutade på 09:13:27
 
 
 
Många var så rörda att man själv nästan började lipa .. (bild från Barometern)
 
 
 
Nu känner jag mig lite mer laddad inför tjejmilen.
Stämningen är lite magisk med allt folk som hejar.
 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Wow GRYMT jobbat av din kompis och sån galen prestation!! Ger definitivt pepp när man ser alla duktiga gå i mål :)

2012-08-18 @ 22:30:09
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Anna

Visst är de grymma, beundrar dessa människor till tusen :)

2012-08-19 @ 10:09:30
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Anna

Visst är de grymma, beundrar dessa människor till tusen :)

2012-08-19 @ 10:09:44
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0