Veckans träning v. 33

Känns lite "same same" när jag bokför min träning.
 
Men faktum är att det blir så väldigt varierad träning 
på  cirkelträningen så att det känns mycket allsidigt.
 
Ena gången kör vi mest ex ben/rumpa, en annan överkropp.
Mage, rygg, & flåsövningar har vi nästan alltid med.
 
Löpningen blir mest till och från jobbet nu.
Har dock kört lite Tabataintervaller på löpbandet
på gymmet som jag faktiskt gillar jättemycket.
Hoppas det ska visa sig sen - att man blir snabbare.
 
 
Måndag: Vilodag 
 
Tisdag: Trp.löpning 11 km + Tabata på löpband 20 min + biceps
 
Onsdag: Trp.löpning 8,3 km + Cirkelträning i trädgården ca 50 min
 
Torsdag: Vilodag
 
Fredag: Trp.löpning 8,3 km + Cirkelträning i trädgården ca 50 min
 
Lördag: Tabata på löpband 20 min. (från 13-15 km/t + lite backar)
+ styrka bröst och superset mage
 
Söndag: Cirkelträning i trädgården ca 50 min
 
 
 
Totalt:
 
Löpning5 pass,  ca 34 km inkl intervallerna
Cirkelträning: 3 pass + 2 "ministryrka" vid intervallerna
Vilodagar: 2 (mycket nöjd med det !! )
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Grymt tränat under veckan! :)

2012-08-19 @ 21:26:41
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Marie

Grymt träningsvecka! : )

2012-08-20 @ 08:35:21
URL: http://asitismarie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0