Kunde inte vänta längre ..;)

Jag tog en chansare idag ..

Tränade lite med Jillian .. är ett ok träningspass på få minuter (27).

Är jag hemma så kan man ju lägga av om det känns jobbigt - tänkte jag ..
(Kan man ju även annars med men är man bland folk så försöker i a f jag stå ut.)

Och vad skönt det kändes!

Frågan är om jag vågar ut & springa snart är "bara" -9 grader ute idag!

En kollega fick efter att ha åkt Vasaloppet med en infektion i kroppen
hjärtmuskelinflammation och det kunde gått illa. 
(Så jag har sett på ganska nära håll hur det kan gå ifall ni tycker jag är "tjatig" ... ;).

Känns bra gör det i alla fall !!!

Ha en härlig tisdag ..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0