Londonsug ..

Börjar längta till våren nu.
Vi ska åka till London och nu börjar vi läsa på lite.

Det är SÅ många år sen jag var där och nu ska hela familjen följa med.
Det ska bli så mysigt.

Vi har köpt biljetter till "Phantom of the Opera" med Peter Jöback.
Såg den filmen i helgen och den kommer nog bli kanon med Peter som the Phantom.

London ska ju även arrangera OS i sommar så
det kommer nog vara en hel del under uppbyggnad.

 Kanske vi tar och ser någon fotbollsmatch med.
Kan ju vara kul att se på de stora arenorna.

Shopping är väl det som tjejerna helst vill ägna sig åt.
Finns ju en hel del stråk man kan ägna sin shopping åt.




I alla fall lär det bli promenadskor på!

Kom gärna med tips om ni har ..


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Jag har aldrig varit i London men vill hemskt gärna åka dit, kanske nästa år till våren... =) Har hört att det skall vara himla fint där!

2012-02-09 @ 09:49:53
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad kul, jag var i London för många år sedan. Så fin stad. Var även i Oxford. den resan såg vi Mamma mia och det var en upplevelse kan jag säga så det lär vara mäktigt med Peter Jöback. Han är min favorit och har alltid varit. Tyvärr blev det ingen fotboll då tjejen jag var med inte är speciellt intresserad av de :/

2012-02-09 @ 11:24:21
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: malin

vad mysigt med London, aldrig varit där men både jag & Sambon vill till Irland eller Skottland (närheten iallafall) :) verkar så fint.

2012-02-09 @ 12:20:51
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

ååh kul med kettlebells!! :D Finns det inget litet set du kan köpa? :) Man behöver ju lite olika vikt till olika övningar, men 8-12 kg kanske är en bra startvikt för typ svingar och benböj och liknande och kanske 6 kg till armpressar och liknande? Är lite svårt att veta hur starka andra är men gå till någon affär som har kettlebells och känn efter hur tunga du tror att du kan ta :) Man kan ju ta lite tyngre än hantlar eftersom man använder större muskler för att lyfta dom! Lycka till :D

2012-02-09 @ 15:46:59
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0