NEEEJ .. !!

Jag är förkyld ...  
Ville ju springa långt i helgen.
Men det vågar jag inte nu.

Började igår redan med nysningar & rinnande ögon.
Vaknade inatt av lite ont/torr i halsen av täppt näsa.

Var över ett år sen jag var förkyld och det är väl bara att gilla läget.

Ska ta det lugnt & försöka kurera mig så gott det går.





Blir till att dricka mycket varmt gärna med citron.

Kom gärna med kureringstips ...!!



* * *


Och så ska vi ha gäster ikväll ..

Vi ska göra egen pizza,  både vanlig & LCHF.
Har även gjort massa egen glass som verkade bli jättegod.
Både vanlig & LCHF.


Recept kommer senare







Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, låter inte alls bra. Stor kryapåkram!

Hoppas maten smakar ikväll och ha en fin helg!

2012-02-04 @ 10:45:28
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0