Rörig blogg ??

Är inne på min 4:e bloggmånad nu!

Och är fortfarande lika kul tycker jag ..

Det SÅ roligt att jag fått så många läsare!

Kan dock ibland tycka att bloggen känns rörig!?
Jag blandar lite "hipp som happ" mat, träning med annat ..

Tycker ni det är "too much" .. ??

Funderar om man skulle göra två bloggar,
en träningsblogg & en matblogg.
Vet inte om det är bättre??

Är inte så duktigt utan vill ha det ganska enkelt med.

Har i alla fall försökt styra upp mina recept så de är lättare att hitta.





Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Tycker du skall ha allt i en blogg, lättare för dig och även mer variation på inläggen, du kan ju bara ha olika kategorier som jag har. =)

2012-02-15 @ 11:21:47
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: C

De e bra som det är, roligt att ha det samlat alltid nåt roligt tips!! Har även arbetskamrater som jag introducerat din blogg för =)

Kraam

2012-02-15 @ 12:19:16
Postat av: Anna

Jag har nog max sprungit i 65 minuter innan så de ska bli spännande =)

Vad kul, håller tummarna för dig! Håller med att vi får peppa varandra, det bli så mycket roligare då =)



Jag tycker du ska ha allt i en blogg, tycker inte den är rörig =)

2012-02-15 @ 14:05:46
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: agnes

Ha kvar allting i samma blogg Mamma. Det är bättre! PUSS ♥ du är bäst på att blogga och uppdaterar skit bra, ibland för mycket!

2012-02-15 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0