2012 02 02

Gääääsp !
Är så trött idag ..

Har sovit dåligt igen och känner mig trött i kroppen.
Har fått lite ont i höften/ljumsken. Stretchar tyvärr dåligt vid löpning ..
Borde kanske vila ett par dagar från träning.

Ikväll är det egentligen yoga - får se hur jag gör.

Snön de "varnat" för har än inte kommit.
Tycker det räcker med det som är.

Ska försöka ge mig på glass a la LCHF ikväll,
hoppas det blir bra för den vanliga blev underbar!

Min glassmaskin gick sönder när jag skulle göra den
men det fungerade bra att bara röra & röra i den frysta glass-skålen.
Och hittar ju inte kvittot på den .. typiskt, jag som brukar samla alla kvitton.




Ha en härlig torsdag!!



Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Svar: Vad synd! Tack detsamma!

2012-02-02 @ 15:52:36
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hej där kära du!

Tänkte tipsa om att jag har en liten bloppis i min blogg, titta gärna in :)

2012-02-02 @ 17:10:17
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0