Sovmorgon ...

Härligt, vaknade tidig men lyckade somna om!
Och det är inte vanligt.

Har sådan GRYM träningsvärk fortfarande
efter torsdagens styrkepass ben-rumpa.
Stretchade dåligt eftersom jag gick på yoga precis efter,
trodde väl det skulle räcka som stretch, men icke!!

Hoppas det går över tills imorgon -
har ju tänkt ta en lång löptur då!

Kvällen igår var jättemysig.
Vi var på lite olika pubar, jag åt en Filet Mignon
där jag bytte ut pommes mot ugnsbakad fänkål 
och getostgratinerad tomat - jättelyckat!

Till slut hamnade vi
på Harrys där vi även bowlade lite.
Fast jag var faktiskt hemma redan vid 23-tiden,
vi träffades redan vid kl. 17 så det var lagom.
Och det är jag glad för idag!

Idag ska jag bara ha en vilodag.
Tänkta åka och handla lite & hälsa på mamma.

Vi ska äte lite gott ikväll har vi tänkt.
Kanske göra lite glass i glassmaskinen.
Har läst mig till att det är bra att grunda med
glass inför långa löpturer ..

Ha en mysig lördag!


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Åååh den maten lät supergod!



Underbart med träningsvärk, det är bra värk det. =)

2012-02-18 @ 10:41:40
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Anna

härligt att ni hade de skoj! gött att kunna komma hem i tid :D

2012-02-18 @ 15:47:23
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0