Utmaningsvecka 2





Även denna vecka fixade jag Emelies utmaning!

Kosten inga problem, hade ju en utekväll i fredags 
så det blev den första alkoholen på 2 veckor ..
Sötsug har jag inte sen jag började med LCHF
men åt lite glass igår kväll som laddning inför dagens löppass.


Veckans (7) träning blev så här:

Måndag
: Meditation 20 min, Styrka överkropp 40 minuter

Tisdag: Löpning 5,2 km, Sumba 60 min, Yoga 75 min

Onsdag: Löpning intervall 3 km, Afro 60 min

Torsdag: morgon - Löpning (fartlek/intervaller i -9 gr) 5,2 km,
Stryka biceps, triceps, axlar (reps 30-20-10).
Kväll - Styrka ben, rumpa. Löpning 2 km. Yoga 90 minuter

Fredag: Rodd 1000 meter, Styrka bröst, axlar, triceps, mage. Löpning 4 km.

Lördag: Vilodag (med grym träningsvärk..)

Söndag: Löpning 16 km

SUMMA:
Löpning 35,4 km (intervall + distans)
Yoga: 2 pass + 1 meditation
Styrketräning: 4 pass
Gruppträning: 2 pass (Sumba+Afro)

Totalt träningstid ca 10 timmar


Kommentarer
Postat av: Tess

Oj, vad hurtigt & härligt :D

2012-02-19 @ 18:16:39
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: Fighting Spirits

Du är grymt duktig, heja dig och wow för dina 16km idag!!!!!

2012-02-19 @ 20:01:20
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: JHH

Låter som en härlig vecka :) Kör roddmaskin ibland :) Men oftast kör jag då korta intervaller :) bra jobbat =)

2012-02-20 @ 06:32:24
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0