Omelett frukost/lunch



Lyckades få till ett löppass på 11 km
inkl 4 x400 m snabba intervaller.

Jättehungrig när jag kom hem då jag inte ens ätit frukost.

Lätt, snabb och god frukost/lunch är ju en omelett med god sallad.

Så här gjorde jag idag:


3 skivor zucchini
1/4 paprika
4 champinjoner

Skar jag i små bitar och steker i smör/olja.

Vispar ihop:


2 ägg
1 msk grädde
salt, peppar, persillade

Häller över de stekta grönsakerna.

Låter stelna och lägger på:


3 skivor skinka
3 skivor brieost


Viker omeletten - KLAR !


Serveras med god sallad gärna med avocado & vattenmelon i.







Kommentarer
Postat av: Russin

MUMS!!!

2012-06-06 @ 20:50:34
URL: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0