Skön "aktiv" söndag ..

Oj redan eftermiddag!!

Har ändå hunnit med en hel del.

Först lite sovmorgon (8.30).
Tog en lång löptur i skogsspåret
12 km hamnade jag till slut på.

Handlat och håller på att förbereda inför
 morgondagens tjejträff som ska vara hos mig.

Bl a bakat foccacia som blev mkt god.

Håller nu på med morgondagens dessert.

Exprimenterar lite ..   hoppas det blir bra.


Ikväll blir det Sumba utomhus (om det inte regnar).

Och Mästarnas Mästar-finalen ska jag inte missa!!

Hoppas Pernilla vinner ..



Kommentarer
Postat av: Lana

Kul med tjejmiddag!

Ja, precis som du skrivit... jag äter majonnäs, bea, hollandaiesås, dressingar till sallader baserade på olivolja eller rapsolja... eller kanske bara kryddsmör... Jag kan säga att jag numera inte alls saknar mejerier... jag mår så otroligt bra både fysiskt och psykiskt utan mjölk... har "adhd"gener i mig efter pappa... och känner att mat utan mejerier gör mig mycket lugnare... förut kunde jag också ofta ha en deppig känsla utan att förstå varför... nu är den känslan borta, helt och hållet! :)

Kram

//Lana

2012-06-03 @ 17:05:55
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: felicia

å jag hoppades på jörgen så jag är väl gladare idag :)

2012-06-04 @ 17:49:02
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0