Aj aj aj ...



Invigde mina nya Nike Free 3.0 lite mer på riktigt på Sumban i onsdags.
De var så lätta och sköna att träna i.

MEN nu har jag fått jätteont under hålfoten.
Lyckades springa i torsdags men igår tog det helt stopp.
Fick köra rodd & styrka istället.

Nu när jag googlade lite om "smärtan" läser jag att det är vanligt med
överansträngning då man inte tränat in sig med barfotaskor.
Och att det kan vara en "stressfraktur" .. 
När jag läser vidare om detta så kan det ta många veckor
ibland månader innan det läker ...   =(

Usch, måtte det inte vara det !!
VI åker ju till London om några veckor och DÄR måste man ju ha "hela" fötter.

SÅ nu blir det verkligen vila för foten.
Jag som tänkte ta ett extra tag med löpningen nu.

- - -

Nåja än ska jag inte deppa ihop.
Ska kurera mig med Voltaren och hoppas på det bästa.

Har ju dessutom min yogautmaning att tänka på
så jag får väl köra extra mycket sådant!





Kommentarer
Postat av: malin

usch vad ont det låter! Hoppas det inte är en fraktur och att du blir bra snart!

2012-03-03 @ 11:54:34
URL: http://missvixen.blogg.se/
Postat av: Lana

Hoppas det går över snart... härligt med resan till London! :)

//Lana

2012-03-03 @ 16:08:50
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0