Hmm ..

Är inte bra i foten riktigt än men
HUR MYCKET SKA MAN EG. VILA DEN !??

Jag hatar när jag inte vet vad jag ska göra.
Jag kan träna, har inte ont då men efter kan det kännas.
Jag kan springa ca 5 km utan att det känns sen börjar jag ana värken
men inte så illa att jag inte kan springa längre.

Har ont under hålfoten mot hälen ..
inte jätteont men det känns.

Usch vad virrigt detta låter .. ;)


Härligt med torsdag i alla fall & vackert väder ska det ju bli även idag!
Ska jogga idag på morgonen & har yoga ikväll och
 körde Sumba med extra ben/rumpa igår - bra balans!


Önskar er en fin dag!



Här tänkvärda ord ..


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch låter inte bra, du ska inte kolla upp de?

2012-03-22 @ 14:33:18
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0