Morgonstyrka ..




Ska testa ett morgonpass med min kära KB (kettlebell).

Den är nästan lite i tyngsta laget för alla övningar jag gör (8kg).
Så vi får se hur mycket jag orkar nu på morgonen.
Men med kaffe i magen brukar jag känna mig stark .. ;).

Idag ska det ju bli sommarväder med,
synd bara att man inte är ledig!

Får istället passa på att sitta ute under fika & lunchrasten,
kan räcka ibland för att få en liten nyans på kinderna.

Igår var vi i Oskarshamn en sväng och jag fyndade på Kupan.
En läcker gammal cykelväska från Fjällräven med dubbla väskor för 40kr !!
Så jag funderar på om jag ska cykla till jobbet idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter toppen!

Blev de cykeln till jobbet?=)

2012-03-27 @ 12:23:50
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0