Dagens fredagsfight !!

 
Bodycomfs fredagsfight kan man ju inte låta bli att hoppa på !!
 
Bestod idag av 100 Burpees ..
 
Pust så jobbigt, de första 25 gick galant. Lite vätskepåfyllning sen på det igen.
Efter 60 fick jag ont i benhinnorna så då skippade jag upphoppet
i slutet och tog bara upp armarna med en liten klapp.
 
Tiden slutade på ca 11 minuter.
 
Avslutade fredagsträningen med
 
2 varv av:
 
50 situps på pilatesboll
25 rumplyft på bollen
50 Russian tvist med KB
 
Hela träningspasset tog inte 20 minuter!
Tid man alltid har över ..!!??  ;)
 
 
Nu redo för dusch och jobb!!
 
Ha en skön fredag där ute ...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Snygga skor! Trevlig helg:)

2012-11-02 @ 09:49:38
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.se/
Postat av: Russin

Bra pass, är inpad av dig!!

Är sitter jag och droppar svett efter mitt första pass denna vecka efter sjukdom.. körde ett bra kb pass, kul och jobbigt.. fan vad det tar..
har du ökat upp till 16 kg kula än ? jag är sugen på att köpa en, kan tycka att mig 12 kg kan bli lätt i vissa övningar.. men de är ju så förbakat dyr, kanske tomten kan komma med en, haha..

kramisar

Svar: Jag har inte köpt ngn men testade 16 kg då jag var på Crossfit och när jag testade ett KB-pass i söndags. 16 kg är tungt för mig, funkar vid svingar och sådant men jag tycker att 12:an räcker än så länge. Då är jag nog mer sugen att köpa så jag har 2 av samma vikt .. Visst är de dyra!! Vilket märke har du ??
mariasfavoriter.blogg.se

2012-11-02 @ 10:55:58
URL: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0