Mina favoriter på TV

 
Brukar normalt inte hinna se så mycket tv men nu när jag inte kan träna (som jag vill) så är jag ju extra ledig.
Har istället sett en del TV och har hittat några toppenprogram. 
 
Det bästa jag tror tv visat är nog "Så mycket bättre"  - vilket härligt program !
Fast jag är väldigt svag för Downton Abbey med ..
 
 
Tittar nu gärna på:
 
Sommarpratarna ( månd SVT1)
Lykke ( månd SVT1)
Skavlan  (fred SVT1) 
Så mycket bättre (lörd TV 4)
Downton Abbey (lörd SVT1)
Solsidan (sönd TV4)
 
 
Tittar ni mycket på TV?  Har ni favoritprogram ??
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Haha ... Halva tv-tablån är väl mina favoriter ;) kollar på datorn dock, på tv ser jag bara partaj ^^

2012-11-06 @ 18:56:05
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Lina

Gillar så mycket bättre och bonde söker fru! :)

Svar: Visst är "SÅ mycket bättre" ett grymt bra program!!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-11-07 @ 20:37:44
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0