Ett år !!!!

 
 
Tänk att jag bloggat ett helt år nu!!
 
(950 inlägg har jag gjort under den tiden .. )
 
Har ett tag nu funderat om jag ens ska fortsätta.
Det är inte så kul längre ..  känns lite stressande.
 
Maten känns inte lika kul längre .. eller ibland gör den det
men det är så mycket jobb med att skriva ner, komma ihåg, måtta, fota mm.
 
Träningen är ju nästan samma varje vecka.
Känns bra för mig själv att "dagboka" den men hur kul är det för andra att läsa!??
 
Min familj har fått mindre tid av mig helt klart,
faktiskt även mina vänner också !
INTE BRA!!!
 
Så jag ska ta mig en funderare, ska i alla fall coola ner
har jag bestämt mig och bara göra inlägg när jag känner för det.
Så får jag se hur jag gör längre fram.
 
Har sett flera bloggare som känt tveksamhet.
Det kanske är så att efter ett år eller så känner man sig lite "klar"!?
Har ni haft samma känsla ??
 
Sen i det stora hela gillar jag det också!!!
Gillar ju alla bloggvänner man fått.
 
Ska faktiskt träffa en i alldeles strax då jag ska delta på hennes träningspass!
Fina Karoline ... här hittar du hennes blogg !
Då ska vi köra Spinning/Body Pump på gymmet där hon jobbar.
 
 
 
 
 
Så idag kör vi i alla fall "järnet"  !!!  ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej och grattis :) jag älskar din blogg, men känner tyvärr de samma. Att de tar sån tid:/ Står oxå i valet och kvalet. Hoppas du fortsätter blogga <3 ha sp trevligt på passen. Kram

Svar: Tack Anna .. det går nog upp och ner för oss alla! Visst tar det både tid & kraft men samtidigt är det kul och man har ju fått så trevliga vänner som man inte vill mista heller!! Kommer inte lägga av helt - bara ta det lite lugnare till att börja med! Passet var jättekul, glömde dock hälsa från dig tyvärr .. Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-20 @ 10:19:20
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Lana

Jag säger ändå grattis till dig och din blogg! Även om du känner dig tveksam om att fortsätta blogga! Det går ju i perioder! Gör precis som du säger: stressa dig inte över inlägg och blogga när du känner för det! :)
Ha en toppen lördag!
Kram kram
P.S.
Jag vill ju inte förlora min fina bloggvän! :)

Svar: Tack Lana !! Ni är så snälla alla ... jag kommer nog fortsätta ett tag till. Lite lugnare dock blir det och ska inte ställa så höga krav längre på mig själv. Känner ju så med att man fått så fina vänner så här .. Och även om jag inte bloggar läser jag era, gillar dem/er för mycket för att släppa allt! Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-20 @ 10:19:22
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Karro

Grattis på 1 års dagen.
Så kul att ni var med på mitt pass i morse.
Har full förståelse, det tar tid men jag vill ju såklart att du fortsätter. Blogga bara när du känner för det!
Kramar

Svar: Tack själv söta du !! Jättekul pass .. du körde slut på oss kan jag säga;). Therese som vad med mig kunde knappt lyfta sina armar idag!!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-20 @ 15:44:16
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: milla

Grattis till bloggen 1 år.
Ha inte för höga ambitioner välj i stället vad du vill blogga om och gör färre inlägg. Det ska vara roligt och stimulerande, jag vill gärna att du fortsätter :)

Svar: Tack !! Ja sluta helt kommer jag nog inte än .. Kanske blir roligare om man släpper kraven lite ..
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-20 @ 23:58:11
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Förstår hur du känner, har känt likadant i omgångar! Tycker att blogglusten brukar gå upp och ner så kör på och gör bara de inlägg du tycker är roliga så kankse lusten kommer tillbaka :)

Svar: Ja man får nog acceptera sina "upp & ner" lite mer. Upp kommer ju oftast efter ner .. ;)Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-21 @ 09:25:47
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Karin

Grattis på ettårsdagen:)

Svar: Tack Karin !
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-21 @ 09:53:36
URL: http://endorfinkickar.blogg.se
Postat av: Sonja

Grattis på ett års dagen! :)
Samtidigt ska du känna efter och göra som du verkligen, verkligen vill vad gäller bloggens varande eller icke varande. Det ska inte bara vara förknippat med stress och måsten. Det ska vara roligt och givande också. Du ska skriva för att DU tycker det är roligt och att DU får ut någonting av det. Inte bara för att pleasa andra!
Jag har känt lite bloggtorka den senaste tiden jag med och har därför inte varit lika frekvent med mitt bloggande. Det får vara så nu.

Jag gillar din blogg och tycker du verkar vara en alldeles underbar person, men det kommer du vara och är du oavsett ifall du bloggar eller inte. :)

Ha en härlig söndagskväll!
Kram Sonja

Svar: Tack söta Sonja för de fina orden! Blir nästan lite rörd .. och jag har tagit till mig allt du har skrivit! Man får helt enkelt ta det när lust & tid finns. Det får inte bli första prio längre som det ibland känts som. Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-21 @ 13:07:43
URL: http://www.motionwellness.blogspot.se
Postat av: Pia

Grattis till bloggen 1 år! Förstår bra att du känner dig klar. Det tar tid att blogga. Men ta en paus, skriv när du känner för det. Och jag gillar att läsa om träning fast det skulle vara rätt samma. Ta inte bort bloggen helt, du har så mycket bra recept.

Svar: Tack !! Jag ska inte ta bort den, använder mig ju själv av recepten ibland.. ;)Och förmodligen kommer jag blogga vidare i lite mindre format dock!
:)

mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-21 @ 13:22:47
URL: http://piappel.blogspot.com
Postat av: Trillingnöten

Jag ser gärna att du fortsätter!!! För min del var dte nog at inse att det är okej att tagga ned, att inte behöva skriva femton inläggi veckan, utan ett eller två...kanske mindre emellanåt. Att få ta paus och inte vara stressad av att man "Måste" skriva! Kör på du tycker jag :)

Svar: Tack .. ja visst är det egentligen ganska enkelt! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-21 @ 23:19:37
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com
Postat av: Annie

Grattis till året!
Känner också att de närmaste får lite mindre tid ibland - sen tänker jag om. Jag bloggar ofta när jag är ensam hemma, svarar på kommentarer via mobilen och tittar aldrig på TV eller annat som tar tid. :)

Svar: Tack !! Ja jag borde skaffa mig en bättre telefon. Köpte en Ipad i somaras då tanken var att jag kunde sitta med familjen och surfa samtidigt!! Hur korkad är man egentligen .. ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-22 @ 07:08:18
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0