Inte då !!!

Har inte tid att bli sjuk nu ..
så det går bort !!!
 
Hoppade faktiskt över yogan (+ crossfys) igår för jag kände mig lite hängig.
Hade sovit dåligt natten innan då jag haft "frysfrossa" under natten trots dubbla filtar (över täcket),
Helly Hansentröja (från 80-talet men fortfarande grymt varm), sockar och varm vetekudde.
 
Så jag tog en vilokväll extra, hade också fått min nya telefon så jag ville testa den lite.
( Det blev till slut en Samsung Galaxy S2 - verkar toppen för mig !!  )
 
Men inatt har jag sovit gott !!  Och känner för morgonträning på gymmet!!
Frisk det måste jag väl vara då !!!?
 
Så jag drar dit nu för ett pass innan jobbet!
Det känns ju så skönt hela dagen sen.
 
Tänkte mig tabata på Crosstrainer
och en jäkla massa "tunga"  benböj !!
Läste på någonstans att det skulle vara bra för benhinnorna!?
Så det får bära eller brista.
 
Eller så kör jag Bodycomfs fredagsfight !!
Har inte 100% bestämt mig än ...
 
 
Och det är ju så härligt med FREDAG !!!
Har faktiskt ingenting inbokat på hela helgen ...
 
UNDERBART !!!
 
 
Fast jag ryser lite när jag tittar ut - ett lager snö har lagt sig på marken.
Kunde väl vänta på sig ett litet tag till kan jag tycka - fast det är lite mysigt det med!
 
Ha en skön fredag där ute !!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst är det så att msn typ aldrig har tid att bli sjuk?! Knäppt att det är så man känner, inte att man inte 'vill' blir sjul, hehe... Såna helger, helt oplanderade, är underbere!:)

De blir oftast allra trevligast också! Hoppas det går bra på morgonträningen:)

2012-10-26 @ 07:43:52
URL: http://Loparlisa.se
Postat av: Lana

nej nej, nej... du får inte bli sjuk, speciellt när du ska snart åka iväg!
Svar på din fråga:
Jag vet faktiskt inte varför du inte kan kommentera... Jag kan kommentera från Iphone...
Kollat på inställningar men hittat inget som kunde ändra något för Ipad... :(
Ha en toppen fredag!
Ta hand om dig!
Kram kram

2012-10-26 @ 10:07:38
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Karro

Hoppas du slipper bli sjuk!
Trevlig helg.

2012-10-26 @ 14:42:11
URL: http://livskraft1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0