"Skäms"-program ..

 
Läste och såg en video hos Emelie och blev påmind om programmet Glee jag gärna såg förr.
Har missat de sista säsongerna för den går på en kanal jag inte tänker på ..
 
Jag av gammal vana tittar mest på 1-5 och kan missa massa bra pga det.
Dessutom hinner jag knappt se någon tv längre.
 
Saknar det egentligen inte så mycket heller
förutom kanske nu när jag såg denna video:
 
Coldplay & Glee i samma !! VAD kan gå fel ???
 
 
 
 
 
Glee är ett sådan pinsamt bra program.
De sjunger SÅ underbart och hela serien är så känslosam så man både
gråter och skrattar väldigt mycket. Ett sådant där "skämsigt" program .. ;)
Men jag gillar det verkligen! Det är mycket bra musik.
 
 
Har ni sett Glee ??
 
Eller brukar ni se något annat "skämsprogram " på TV ??
Ett sådant som man inte gärna säger man tittar på...

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Jag tittar på så sjukt många serier haha men de som är mest "skämmiga" eller vad man ska säga är väl family guy och south park! haha men de är roliga ;D

2012-10-07 @ 12:37:53
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Sara

jag har faktiskt inte sett Glee en endaste gång, det borde jag kanske göra :) Mitt skäms-program är nog Biggest Looser Australia, där både jag och maken sett inte bara en, men två säsonger. Varenda avsnitt, och det är typ 80 (!!!) avsnitt per säsong. Men så beroendefrankallande :)

2012-10-08 @ 19:06:03
URL: http://jagskabaratrana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0