Säga vad man vill ..

...  men Micke Persbrandt är en riktig filmstjärna!  Eller ??
 
Finns många delade meningar om det men jag gillar honom.
Jag såg "Hamilton -men inte om det gäller din dotter" på bio med min dotter igår.
Vi tyckte båda att den var riktigt bra!
 
I rollen som Carl Hamilton visar han en känslosam sida med som
inte alltid är så vanligt när det gäller hans andra filmroller. 
Fast jag gillar även han arrogans och kyliga sida.
 
 
Sen blir ju film på bio så mycket bättre än se den hemma.
 
Är tyvärr inte så ofta man går på bio längre.
Finns nu fler filmer jag skulle vilja se men tiden finns inte riktigt...
 
Vill bl a gärna se Hypnotisören, Balladen om Marie Kröyer och gärna filmen om Palme. 
 
Har ni sett några bra filmer nyligen ??
 
 
Lite ögongodis med ..;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0