Telefonhjälp !!

 
 
 
 
 
Behöver en ny telefon MEN -
vilken ska man välja !!
 
Finns ju så många att välja på ..
 
 
Mina krav är:
 
 - bra kamera
 - enkel att hantera
- lätt att sms:a från
- kunna blogga/surfa enkelt från den
- inte för klumpig
 
 
Jag är inte så teknisk utan den bör vara ganska enkel.
 
 
Just nu använder jag dotterns gamla Xperia 5 men den klarar jag knappt skicka sms från.
Är ju så litet tagentbord och det blir felstavat HELA tiden!!  ;)
 
Båda våra tonåringarna har Iphone och kan inte tänka sig ngt annat.
Men jag är inte alls säker om det är en sådan jag vill ha.
Gillar i o f min Ipad jag köpte i somras.
 
 
Vad har ni för telefoner??
 
Bloggar ni från dem ??
 
Tips & råd emottages tacksamt ...
 
 
 
 
 
länge sen var väl inte detta ..  minns programmet faktiskt!!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har en xperia arc. Är nöjd med den, blir jättefina foton! Har aldrig varit sugen på en iphone, vet ej varför.: ) Jag bloggar inte från min telefon, försökte en gång men lyckades inte, vore bra att kunna göra det ibland men har inte orkat sätta mig in i det..

Svar: Har faktiskt kollat lite på Sony-varianterna .. har alltid gillat Sony Ericsson. Har bara bra erfarenheter av de telefonerna. :)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-16 @ 11:11:47
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Karro

Jag har en Iphone och älskar den, kommer aldrig byta. På jobbet har jag en HTC den kan jag absolut inte rekomendera. ( har ju såklart med vana att göra).

Svar: Nej HTC gillar jag inte, det hade den andra dottern som jag fick efter henne. Kunde jag inte alls med .. Men som du skriver vänjer man sig säkert!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-16 @ 11:40:10
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Rosshyttan deLuxe

Jag har en iPhone, jag bloggar från den anväder mig av appen Blogger, hur smidigt som helst.

Svar: Ska testa från dotterns .. jag använder ju blogg.se så man vet att det funkar!:)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-16 @ 11:52:07
URL: http://rosshyttandeluxe.blogspot.se/
Postat av: Anna

Jag se en iPhone och bloggar ifrån den. Innan skulle jag aldrig köpa en iPhone men när jag väl bestämde mig för de så har jG inte ångest mig :)) måste testa kladdkaka ;)

Svar: Hmm tål att tänkas på, finns en del +med Iphone har jag förstått!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-10-16 @ 20:20:46
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0