Träningsstatus

 
Förra veckan blev bra träning med mycket fokus på styrka:
 
Måndag: Cirkelträning
Tisdag: Sumba + Yoga
Onsdag: Cirkelträning
Torsdag: Styrketräning + Yoga
Fredag: Vila
Lördag: Stryka ök (Tabataintervaller)
Söndag: Yoga
 
Denna vecka ska jag mest träna Yoga tänkte jag eftersom jag inte blir bra i benhinnorna.
Ska faktiskt till sjukgymnast i dag så får se vad de säger.
 
Men till helgen ska jag träna igen ..  Spinning och BodyPump är bokad på lördag.
Vi ska till Linköping och jag ska träna hos Karro !!! Ska bli jättekul!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Russin

hej gumman

så tråkigt med dina benhinnor, jättetråkigt.. hoppas du kan få hjälp hos sjukgymnasten..

själv har jag tvingat mig på löpbandet idag, klarade 4 km innan jag höll på att dö av uttråkning, haha.. och jag får ju känningar i baksidan av mitt vänstra lår när jag springer.. inte jättemycket men det finns där.. :(

jag är så nöjd med min nya lur.. var mycket nöjd med iphoneen med innan med samsung galaxy s3 är nog ett strå vassare.. :)

kramisar

2012-10-17 @ 11:29:08
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Karin

Ajaj lika bra att vila och träna annat då, krya på dig!

2012-10-17 @ 11:55:41
URL: http://endorfinkickar.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken bra träningsvecka. Men nu blir jag avis. Vill med träna med Karro ;)) kram

2012-10-17 @ 22:34:28
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0