Gårdagens cirkel ..

 
Igår testade vi något nytt!!
 
Körde 20 stationer,  30 sek på varje i 3 varv, 10  "vila" sek mellan stationerna.
 
Då är det lättare att ta "en sida" i taget, vid ex sidoplankor.
Tog även "dubbel tid" på vissa stationer.
I de dubbla övningarna till exempel jägarvila pausade vi inte
utan körde på så då blev det 1 min 10 sek.
 
 
Det var kul och jag tyckte tiden gick mycket fortare.
 
 
 
VI hade följande övningar:
 
Sidoplanka vänster
Sidoplanka höger
Armhävningar
Pull Ups
Djupa benböjshopp
Burpees
Utfall bak från trapp - vänster
Utfall bak från trapp - höger
Trx - valfri övning
Trx- valfri övning
Jägarvila
Jägarvila
Hopprep
Rygglyft med rodd
Sit-Ups på pilatesboll
Sit-Ups på pilatesboll
Knästående spark bak vänster
Knästående spark bak höger
KB-sving
KB-sving
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Tycker ni är superduktiga som kör på med så tuffa övningar!

Svar: Ja visst är vi .. ;). Sanningen är att jag är så imponerad av mina grannar som kämpar på jätteduktigt!! De är grymma!!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-09-25 @ 15:13:01
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Anna

OMG, ni är ju så grymma!
angående våra mammor. Du är ju ung, man blir inte äldre än vad man gör sig :P Kramar

Svar: SÅ sant så !! Känner mig som 32 .. ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-09-25 @ 19:50:48
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0