Idag har jag gjort något ..

som jag inte minns när jag gjorde sist!
 
 
Simmat - långt!!  Typ minst 1000 meter ..
Tappade räkningen på varven men vet att jag simmade 400 m på 15 minuter.
Sen gick det lite långsammare för det var ganska jobbigt efter ett tag!
Jag simmade i totalt 50 minuter i alla fall.
 
Är verkligen ingen snabbsimmare och blev omsimmad flera gånger.
Varierade bröstsim med lite ryggsim.
Tror inte jag simmat så sen jag gick i skolan.
Men det är ett härligt sätt att motionera på.
 
Är ju med i en utmaning där jag ska räkna träningsminutrar
(hmm minutrar såg konstigt ut - heter kanske träningsminuter ;).
Man ska dela upp dem på kondition och styrka.
Undrar just vad simning räknas som .. kondition eller styrka !???
Vad tror/tycker ni ??
 
 
I alla fall var jag i simhallen med döttrarna för en Relax.
Är så skönt i relaxen särskilt som det regnar ute ..
Då får man även gå in i "riktiga" simhallen.
 
Passar på att göra både inpackning, ansiktsmask.
Så nu är man ren och lagom trött.
 
Ska vila lite för ikväll är vi bortbjudna på middag.
 
 
Så gott med lite "snacks"
 
 
Bubbel blev det några gånger
 
 
Döttrarna kunde inte släppa sina telefoner... hm
 
 
Men jag njöt av snacks & tidningar
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Åh simma är ju så skönt! Älskar när man går upp ur poolen och känner sig helt tung i hela kroppen ^^ Tycker simning räknas som kondition mest :)

2012-09-22 @ 15:45:52
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh vad härligt, de borde man göra fler gånger. Så himla avslappnande. Ha en fin kväll!kram

2012-09-22 @ 16:13:07
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Lana

Men gud vad härligt!
Det skulle jag också vilja göra oftare! :)
Ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

2012-09-22 @ 19:47:52
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Sonja

Härligt med simning och vilka mumsiga snacks ni hade med er! Oh, så gott det ser ut!! :)
Ha en riktigt härlig söndag!
/ Sonja

2012-09-22 @ 20:55:49
URL: http://motionwellness.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0