Step It Up - Yoga Down

 
 
 
Idag har jag premiär på gymmets nya Step-pass!
Har saknat det länge nu .. det är flera år sen vi hade det här.
Och jag tycker det är SÅ kul.
Dessutom är det kombinerat Step/Styrka vilket jag gillar ännu mer!
 
Yogan är sen direkt efter så det blir dubbelt idag med!
Men när man ändå är där så ..
 
Det jobbiga med dessa dubbelpass för mig är maten.
Man måste ju hinna äta ordentligt innan, iaf funkar jag så ..
Jag slutar jobbet kl 16 (kör nog bil så är hemma 16.10)
 - stepen börjar kl 17.30-18.30 och yogan 18.45-20.15.
 
 
Helst skulle ju maten smälta lite med ...
Får bli något lätt förmodligen en omelett.
Går snabbt och är ju faktiskt både gott & nyttigt.
 
 
 
Har ni tips på lätt snabb "innan-träning" -mat ??

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag brukar äta 1/2 liten burk keso, 1 banan och lite valnötter innan mina pass. Brukar även äta en banan mellan klasserna om jag kör dubbelpass.

Svar: Tack för tips! Kände mig orkeslös på yogan efter step-passet så jag bör nog fylla på med något där mellan.. Men kul var det!=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-09-06 @ 18:08:52
URL: http://livskraft1.blogspot.com
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Älskar att köra step, det är det träningspass jag kör oftast!

Svar: Ja step är så kul .. så där lagom "ösigt" och bra musik till det ....=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-09-06 @ 18:50:37
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja förvirrad är mitt för och efternamn just nu, hehe.
Kesella och bär kanske? Step up är ju så galet kul, vill med gå på de. Ha en fin kväll!kram kram

Svar: Kesella & bär är bra & gott! Ja step är toppenkul ..=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-09-06 @ 20:16:04
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0