Veckans träning - v.38

Denna vecka har jag inte varit på topp.
Trött & hängig men är ändå ganska nöjd med min träningsvecka.
 
Har fått problem med benhinnorna igen så löpningen har fått vila lite.
Kände av det rejält efter Afron i måndags, man är ju barfota då
och det satte igång något kändes det som.
 
Jag ska undvika "barfotaträning" nu ett tag.
 
 
 
Måndag: Afro 30 min, Gym-cirkel-fys 60 min
 
Tisdag: Löpning 5,5 km
 
Onsdag: Vila
 
Torsdag: Step 60 min, Yoga 90 min
 
Fredag: Cirkelträning 50 min
 
Lördag: Simmat 50 min
 
Söndag: PW 60 min + KB 20 min
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Grym vecka ju, du har ju tränat varje dag utom en :D Har också varit hängig som sagt men nu brjar jag piggna till så ser fram emot en riktigt bra vecka!! :)

2012-09-23 @ 20:19:12
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Russin

hej hej..

du lyckades ju bra denna vecka trots tröttheten.. såg du hade simmat, vart lite sugen på det jag med när jag läste du varit iväg.. kanske skulle simma ist för crossa i morgon.. hmm ja det tåls att tänka på haha..

kramkram

2012-09-23 @ 22:22:50
URL: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0