Länkkärlek

 
Sofy "Upp & hoppa"  hade som förslag att dra igång en tipseld på de
härliga och peppande inspiratörer som finns här på webben.
 
 
 
 
 
Självklart vill jag vara med på detta och dela några av mina favoriter...
 
  Svårt att BARA nämna fem dock.
 
 
Här är några av mina träningsbloggar-favvos:

 Helena
som är lite av min "träningsgud"  och har fått mig att utmana mig själv gång efter gång
(Och nu har jag precis läst att hon pausar sin blogg .. men vill absolut ha henne här ändå!)

Annie 
som med sina underbara mat och sin grymma träning får mig att vilja mer

Cilla 
en härlig tjej som glädjer mig med sina härlig inlägg om allt möjligt
 
Pia 
som inspirerar med träning och annan trevlig läsning, jag har hög igenkänningsfaktor här
 
Malin
som brinner för sin löpning, gärna i terräng. Härlig läsning som ofta får mig att bli glad.
 
 
 
 
Nu "utmanar" jag er och alla andra att ge era tips på bra, roliga, tokiga, inspirerande bloggar!!
Finns så mycket roligt här i cybervärlden som man kan ha missat !!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Perfekt med tips på härliga träningsbloggar.
Kram

Postat av: Pia

Tack Maria! Så glad jag blev :)

2013-04-11 @ 09:31:57
URL: http://piappel.blogspot.com
Postat av: Cilla

Tack snälla rara du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0